AddSecure Group-Clifford Group-deal genomineerd voor Dutch M&A Award in de categorie Best Deal Mid-Market

De prestigieuze erkenning benadrukt niet alleen het succes en de impact van de transactie, maar toont ook aan dat AddSecure succesvolle deals uitvoert die waarde creëren voor zowel belanghebbenden als klanten.

Op 18 september 2023 heeft AddSecure Group, een toonaangevende Europese leverancier van veilige IoT-connectiviteit en end-to-end-oplossingen, de Clifford Group, een toonaangevend telematicabedrijf met meerdere merken in de Benelux overgenomen

Nu is de AddSecure Group – Clifford Group deal genomineerd voor de Dutch M&A Awards in de categorie Best Deal Mid-Market. Deze prestigieuze erkenning onderstreept het succes en de impact van de transactie, die door de jury van de M&A Awards is geselecteerd uit een longlist van ingediende deals.

“We zijn er trots op dat onze recente investeringsactiviteiten worden erkend met een nominatie voor de Dutch M&A Awards. Deze nominatie weerspiegelt de toewijding en expertise van ons team bij het uitvoeren van succesvolle deals die waarde creëren voor onze stakeholders en klanten”, zegt Stefan Albertsson, CEO van de AddSecure Group.

“Deze nominatie wordt zeer gewaardeerd en bevestigt ons engagement om de waarde voor alle stakeholders te vergroten en groei te stimuleren door middel van strategische partnerschappen”, zegt Huibjan Braafhart, CEO van Clifford Group.

Clifford Group was een was onderdeel van de portefeuille van NewPort Capital dat het managementteam de afgelopen vijf jaar heeft ondersteund bij hun groeitraject.

De M&A Awards vieren excellentie op het gebied van fusies en overnames en erkennen uitmuntende prestaties in verschillende categorieën. De categorie Best Deal Mid-Market erkent specifiek deals die uitzonderlijke prestaties en strategische betekenis binnen het middensegment laten zien.

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de M&A Awards Show, die plaatsvindt op donderdag 14 december in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

Voor meer informatie over de M&A Awards en de genomineerde deals kunt u terecht op MAawards.nl.